Nieuwe iPad-reclame legt nadruk op creativiteit

Apple heeft een nieuwe reclamespot voor de iPad uitgebracht, waarin de creatieve mogelijkheden van de iPad centraal staan.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

apple filmmaker ipadApple heeft een nieuwe iPad-reclame uitgebracht, die vandaag voor het eerst werd uitgezonden tijdens de NFL-wedstrijd tussen de Francisco 49ers en de Carolina Panthers. De sportfans konden zien hoe de iPad van pas komt bij allerlei creatieve uitingen. Een iPad is namelijk niet alleen om te consumeren, maar ook om iets te maken. “What will your verse be?” is de slogan van de reclame.


Het idee van de reclamespot is dat iedereen een regel bijdraagt aan het gedicht van de menselijke ervaring. Je ziet hoe de iPad van pas komt bij filmmaken, schrijven en het maken van 3D-protoypes. Zelfs op de bodem van de oceaan komt de iPad nog van pas. Deze en meer toepassingen van de iPad zijn te vinden op een speciale pagina op de website van Apple.

https://www.youtube.com/watch?v=jiyIcz7wUH0

Reacties: 9 reacties

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.